x-sight_salesfest

SALES EXCELLENCE TEAM

Értéket
teremtünk.
Közösen.

MISSZIÓNK

Az X-SIGHT 15 éve fejleszt értékesítőket 15 iparágban, 120 stratégiai partnerrel 33 országban. ​

Eldöntöttük, hogy építünk egy 5-700 fős vezetői közösséget, mely képes az élvonalba emelni az értékesítési kultúrát Magyarországon a technológiai lehetőségek és a tudástranszfer tartalékainak maximalizálásával, ezzel különleges élményt adva az ügyfélnek, és sikerélményt az értékesítőknek.

Aki keresi a válaszokat a legújabb sales trendek kérdéseire,​

…kíváncsi a szakma különböző szegmenseinek megoldásaira.​

…fontos számára a szakmai kiválóság. ​

MIT NYÚJTUNK A SALES
EXCELLENCE TEAM TAGJAINAK?​

EDUKÁCIÓ

Sokszínű és minőségi tartalmak cikkek, webinárok képében​ exkluzív rendezvények, előadások és workshopok

KARRIER
IDENTITÁS

A hazai sales kultúráját formálni akaró, aktív és folyamatosan fejlődő közösséghez való kapcsolódás​

INSPIRÁLÓ
SOKSZÍNŰSÉG

Jó gyakorlatok, tapasztalatok cseréje, amelyek cégmérettől, iparágtól és csatornától függetlenül alkalmazhatók​

Közelgő eseményeink

Sales Excellence Team Webinár – 2024.10.14. 14:00-16:00

Sales Fest – 2025.06.12., Millenáris

Sales Think Tank

A profi sales-es TOP3 dimenziója

A profi sales-es TOP3 dimenziója

Az értékesítés, mint fogalom sokféle gondolatot vált ki az emberekből. A mai napig heterogén az értékesítői szakma megítélése, vegyesek az elképzelések a tevékenységről és még mindig gyakran összekapcsolják a porszívóügynökséggel. Bőven van tennivaló a szakma elismertségének és presztízsének kialakításához, de a jó hír az, hogy ennek létjogosultsága igen erősen megalapozott.Magától értetődő, ám mégis hangsúlyozandó, hogy értékesítés nélkül nincsen forgalom és fogyasztás. Lehet bármilyen fantasztikus is a termék / szolgáltatás, sales nélkül nincs ezt kivel megosztani, nem léteznek ügyfélkapcsolatok. Optimális esetben az értékesítés a versenyszférában lévő szervezetek motorja, az új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétellel és ápolással biztosítja a folyamatos körforgást és az igények felmérésével katalizálja a fejlődést.💼  Tűzoltó, katona, vadakat terelő juhász… és értékesítő? Az értékesítés megítélésének vegyessége összefügg azzal, hogy nincsen külön szakmaként kezelve és hazánkban jelenleg hiányzik az erre alapuló intézményesült oktatás annak ellenére, hogy számos jó gyakorlat, tehetséges kolléga és elérhető, hatékonyan beépíthető módszertan áll rendelkezésre. Az egységes szakmai alap, etika, elvárásrendszer hiányában pedig nehezített pályán mozog az a szakmabeli, aki igazán feketeöves értékesítő szándékozik lenni. Éppen ezért érezzük szükségét annak, hogy egy olyan vezetői közösséget építsünk, amely a tudás megosztásával, közös gondolkodással képes az élvonalba emelni az értékesítési kultúrát Magyarországon, ezzel különleges élményt adva az ügyfélnek, és sikerélményt az értékesítőknek.  🏆  Az ideális, szakmailag profi sales-es 3 dimenziója Az egységes szakmai alap létrehozásához megalkottuk az ideális sales-es profilját. Tapasztalataink alapján a sales szakmában 3 dimenzióban szükséges az értékesítőnek otthonosan és kiegyensúlyozottan mozognia ahhoz, hogy professzionalizmust és magabiztosságot sugározzon.   🗂️  1. Értékesítő – termék/ szolgáltatás„Magabiztosan ismerem és tudok azonosulni az általunk kínált termékekkel / szolgáltatásokkal, képben vagyok a konkurenciákkal és gazdasági környezettel.” A hiteles értékesítés első pontja az, hogy hiszel a termékedben / szolgáltatásodban. Ennek hiányában elvész a folyamat minőségi fokmérője, vagyis, hogy mindkét fél számára értéket teremtesz. A hit mellett elengedhetetlen a kellő termék / szolgáltatásismeret. Enélkül megbicsaklik a határozottság és pontatlan lesz az ügyfél tájékoztatása, így kevésbé leszel meggyőző, vagy bele sem mész ilyen helyzetekbe, amely kiaknázatlan potenciálhoz, kereszt- és felülértékesítési helyzetektől veszi el a lehetőséget. Képben lenni a konkurenciával és gazdasági helyzettel pedig olyan bónusz információkat ad számodra, amellyel fel tudsz készülni a nehéz kérdésekre, aktuális és megváltozott igényekre. Az angol úgy fogalmazna, „read the room”, vagyis tudd az emberek megkérdezése nélkül, hogyan érzik magukat az adott témával kapcsolatban.  🤝  2. Értékesítő – ügyfél „Ismert és hiteles név vagyok a szakterületen, és a kapcsolatot új szintre emelem ügyfeleimmel.” Sokan vagyunk sokfélék, ám az emberi döntéshozatal – akármennyire is elemző, racionális az adott egyén – az érzelmeken alapszik. Ez az értékesítésben sincsen másként, az első benyomás, a személyes kapcsolat ápolása nyomja a legtöbbet a latban. Éppen ezért az ügyfélélményt a megfelelő helyen kell kezelni: kiemelt fontosságú területként! Az ügyfélélményben óriási tartalékok vannak, gondoljunk csak a szájhagyomány erejére, amely a legerősebb referencia és marketing funkció, amit csakis top élménnyel tudsz bebiztosítani.  📊  3. Értékesítő – sales teljesítmény „Sikeres vagyok és az életem egyensúlyban van.” Ahhoz, hogy áttörési eredményeket érj el, néhány pontnak stimmelnie kell: pontos célkitűzések, nyitottság a folyamatos fejlődésre és változásra, valamint a mentális, érzelmi és fizikai felkészültség, amely megalapozza mindazt a szakmaiságot és kiegyensúlyozottságot, amelyet munkád során képviselsz. Nap mint nap több fronton kell helyt állni, lépést tartani az új trendekkel. A teljesítményre mind a belső gubancok, mind a külső, környezeti átalakulások hatással vannak. Ezek tudatos kezelésével azonban mérhető, megfogható és látványos eredményeket lehet elérni.  A 3 dimenzió egysége kelti életre azt az ideális sales-est, aki harmóniában van önmagával, és példaértékű kombinációját képviseli a szervezeti és ügyfél érdekek összehangolásához. Legyél részese te is 2024 első sales fókuszú üzleti fesztiváljának, a Sales Festnek, amelyen a Sales Excellence Team debütál! Gyere el a Sales Festre, jegyinfók erre a linkre kattintva! 

Bérelj helyet a sales dobogón!

Bérelj helyet a sales dobogón!

Mitől lesz valaki profi értékesítő? Előző blogposztunkban felvázoltuk a három dimenziót, amelyek a magas szakmai minőség alappillérei. Az ideális értékesítő első ismertetőjegye pedig nem más, mint hogy képben van.🥄 Tudom, miből főzökHérakleitosz sokszor emlegetett mondata, miszerint„Az egyetlen állandó a változás maga”mutat rá arra, hogy a világ szüntelenül átalakul és halad, hasonlóan egy folyó sodrásához. Az üzleti élet hasonlóképpen zajlik, releváns csak akkor tudsz maradni, ha folyamatosan követed a körülötted zajló eseményeket és ezekre építed működésedet, tevékenységedet. Megújulás nélkül, ugyanolyan technikával dolgozni nemcsak a jobb eredmény valószínűsíthetőségét csökkenti, hanem relatív hátránnyal is jár: helyben állni egyenértékű a hátraarccal, a versenytársak pedig nem alszanak.Éppen ezért az alapos termékismeret – és ez nemcsak a saját palettára, hanem a konkurencia kínálatára is vonatkozik – elengedhetetlen a sikeres értékesítéshez, illetve az aktuális gazdasági környezet monitorozása is beépítendő, mivel ez nagyban befolyásolhatja az ügyfelek igényeit és elvárásait.📆 Tervezés, a leghűségesebb barátA modern értékesítési gyakorlat igénye teszi nélkülözhetetlenné, hogy rendszeresen – lehetőleg évente – szervezeti vagy egyéni szinten, a versenytársakra is kitekintve átgondoljuk, miben kell fejleszteni az értékesítési gyakorlatot, módszereket és eszközöket ahhoz, hogy professzionalizmust és magabiztosságot sugározzon. 🔗 1. Digitális jelenlétBenne kell lenni a sűrűjében, a sűrűje pedig a virtuális térben van, hiszen a potenciális ügyfelek, döntéshozók online keresnek információkat a termékekről/ szolgáltatásokról. Benchmarkingot követően érdemes megvizsgálni a következő kérdéseket: Milyen a weboldal minősége, SEO szempontból hogy állunk? Megfelelő minőségű, mennyiségű, márkával harmonikus a content marketing tevékenységünk? Élünk a social media és email marketing adta lehetőségekkel? Használunk-e/ hogyan használunk digitális hirdetéseket? Végezetül: elemzünk-e metrikákat, nyomon követjük-e a forgalmat, konverziós arányokat?Ebben a pontban válik égetően fontossá, hogy a marketing és sales csapatok szorosan összedolgozzanak, hiszen láthatóság, pontos célzás nélkül nem jutunk el az ügyfélkapcsolatig.🗂️  2. Ezerarcú CRMHasználd ki teljeskörűen CRM rendszeredet és keresd meg a nem kezelt ügyfelek kontaktjait kapcsolatfelvétel céljából!⭐⭐⭐ 3. Konzultatív megközelítésAz előítéletek átfordításához a személetváltáson át vezet az út. Amikor a sales nem cél, hanem következmény, akkor valósul meg az értékteremtő, személyre szabott konzultáció, mely hosszú távú partneri kapcsolathoz vezet.🔄️ 4. Menj utána a dolgoknak!A kapcsolatok elhalásának leghatékonyabb módja az utánkövetés kihagyása. Az értékesítés összes lépésében figyelj oda a follow-up frekvenciájára!🤖 5. Az AI szolgálatba állításaAz AI remek eszköz arra, hogy folyamatokat rövidíts le vele és a kezed alá dolgozzon. 2023 szupersztárja, a ChatGPT a sales-ben is hasznosítható (pl. értékesítési forgatókönyvek létrehozása, célcsoport kutatás és építés, sales stratégia kidolgozás), illetve léteznek egyéb integrált AI eszközök (pl. Zoom AI Companion, Microsoft Copilot), melyek szintén folyamatokat tesznek egyszerűbbé és gördülékenyebbé. A döntés a te kezedben van, hogy miként állítod be ezeket az eszközöket céljaid elérésének szolgálatába.🏁 Célállomás: harmónia Az értékesítés eszközei adottak és folyamatosan bővülnek, alkalmazásuknál viszont felmerülő örök dilemma, hogy a mérleg merre billenjen, a vadász vagy farmer megközelítés irányába. A kívánt irány a hosszan tartó, biztos stratégiai partnerség kialakítása, azonban a folyamatos „vérfrissítés” és új ügyfelek megszerzésének is jelen kell lennie a gyümölcsöző és fejlődő üzleti eredmény érdekében.Legyél részese te is 2024 első sales fókuszú üzleti fesztiváljának, a Sales Festnek, amelyen a Sales Excellence Team debütál!

Szél(sz)es Tomi kalandjai és az értékesítés buktatói

Szél(sz)es Tomi kalandjai és az értékesítés buktatói

A sales világában való navigálás kemény feladat, tele elutasítással és buktatókkal. Mik azok a kritikus pontok, amikre érdemes odafigyelned egy értékesítési folyamatban, tanulva Tomi helyzeteiből?Itt tudod megnézni 5 perces videónkat, ahol Tamás bemutatja, hogyan rontsuk el egy perc alatt a folyamatot:🗝️ Mi a kulcs ezekhez a helyzetekhez?🎵 Ráhangolódás: talán az egyik legkeményebb dió megtalálni az ügyféllel a közös hangot és rátapintani a valódi igényeire. Ezek hiányában az értékesítési folyamat könnyen nyomulássá, tolakodóvá válhat, ami nemcsak az eladás sikerét veszélyezteti, hanem a hosszú távú kapcsolatokat is.👨‍💼Első benyomás: Az a sorsdöntő 60 mp az értékesítés területén megnyithatja az utat a siker felé. Azonban, ha nem vagy figyelemmel az ügyfeledre, még a nevét sem tudod, akkor bizony falba fogsz ütközni, vagy arra eszmélhetsz fel, hogy ismét tukmálásba fordult át a sales.🏁Önmagam és cégem pozícionálása: mély termékismeret és magabiztosság kell ahhoz, hogy hiteles legyél, és át is tudd adni az ügyfelednek, milyen értéket képviselsz. Az sem árt, ha képben vagy a konkurenciával és gazdasági helyzettel, amellyel fel tudsz készülni a nehéz kérdésekre.🌟Bizalom: ez a sales alapja. Nélküle minden stratégia csupán üres ígéret, és vonakodó ügyfelek sorozata. Az őszinteség és a megbízhatóság kulcsfontosságú a hosszú távú kapcsolatok kialakításában, így nemcsak a jelenlegi értékesítés sikerek, hanem a jövőbeli üzleti lehetőségek bázisa is.A kritikus pontok és buktatók figyelembevételével nyerheted el végül az ügyfelek szívét és bizalmát.1 nap | 4 színpad | 800+ résztvevő – SAVE THE DATE:📆 Időpont: 2024. június 13. csütörtök, 09:00 – 18:00📍 Helyszín: MillenárisLégy te is részese az az első sales fókuszú szakmai fesztiválnak, a Sales Festnek! Jegyinfók: https://jegyvasarlas.businessfest.hu/#/

Két dudás egy csárdában: ember vs. technológia a retail világában

Két dudás egy csárdában: ember vs. technológia a retail világában

Izgalmas beszélgetéseket folytattunk a Sales Festen a retail értékesítés jövőjéről és annak kihívásairól. A „Retail re-launch - hogyan alakítsuk a retail jövőjét?” kerekasztal beszélgetés során témaszakértő felsővezetőink, Lukács-Herczeg Rita, Zöld Gábor és Hunyady László osztották meg gondolataikat arról, hogy miként lehet a technológiát az ügyfélidő felszabadítására és az eladások maximalizálására használni. A beszélgetés egyik központi kérdése az volt, melyik dudás fér meg a csárdában: ember vagy technológia lesz a nyerő a retail világában?A kérdés relevanciáját igazolva ajánljuk a kedves Olvasó figyelmébe az alábbi videót, amiben az AI értékesít telefonon keresztül:A mesterséges intelligencia és az adatvezérelt döntéshozatal szerepe kiemelt fontosságúvá vált a retail stratégiákban. Míg a technológia a vizuális megjelenítés és az egységesített kiszolgálás területén jelentős, a hosszú távú értékteremtést továbbra is az emberi kapcsolat alapozza meg. Így lesz különösen fontos a konzultatív értékesítés, amely éppen ezzel a személyes kapcsolódással, törődéssel emeli ki az algoritmusok precíz szolgáltatásaiból a hús-vér embert, és teszi maradandóvá az ügyfélélményt.🔑 Ergo a sikeres értékesítés kulcsa az ember és technológia együttműködésében van.…például a valós idejű ügyféltevékenységek alapján adott információk segíthetnek az értékesítőknek drasztikusan növelni a sikerrátát. 🔘 Admin OFF, értékesítési idő ONA technológia az adminisztratív feladatok átvételével szabadít fel értékes időt, melyet az ügyfelekre lehet fordítani, így az értékesítők a vásárlói igények megismerésére és kiszolgálására fókuszálhatnak.Konkrét tippek a technológia alkalmazására:🍀 Használd ki az aktuális ügyféltevékenységek alapján adott információk hozzáférhetőségét!Mindenki régóta próbálja segíteni az értékesítőket pl. ügyfél-használati szokásokkal. Ezt általában valamilyen statikus adatbázisból hetekkel, esetleg hónapokkal régebbi adatok felhasználásával teszik, melyek alapján ajánlatokat generálnak. Ezzel szemben ma már azt is tudjuk, hogy 5 perccel ezelőtt valaki mit nézett meg a weben. Ha az aktuális ügyféltevékenységek alapján tudunk információkat, tippeket adni az értékesítőknek, az drasztikusan növeli a sikerességet. ⏳ Optimalizáld és automatizáld, amit csak tudsz!Bizonyos belső folyamatok (pl árazás, rendelés, készletgazdálkodás) központosításával, az adminisztráció átgondolásával, egyszerűsítésével jelentős időt lehet nyerni – az Euronics bolti adminisztrációs terheit például 25%-kal tudta csökkenteni az automatizáció révén.A tömegesen előforduló ügyek, tranzakciók automatizálása pedig 30-35%-os időfelszabadítást jelent, ami napi 2 órát jelent!💰🐎⚔️ Pénz, paripa és fegyver tárháza áll rendelkezésre a hatékonyság növelésére az AI-jal. Már csak egy kérdéses terület maradt – a bevezetésük. A gördülékeny, biztonságos és a munkavállalók által is elfogadott implementációhoz kell egy motivációs és inspirációs löket a vezetők és kulcsemberek részéről, melyre az AI Navigátor programunkban hoztunk ötleteket. Az AI Navigátor keretében:➡️ 22%-kal növeljük a csapathatékonyságot,➡️ Game changer mesterséges intelligencia megoldásokat mutatunk meg,➡️ Átvesszük az integráció etikus és biztonságos elemeit,…mindezt első kézből, saját élményekkel, tapasztalati úton elsajátítva.Amennyiben Te is kimaxolnád az AI adta lehetőségeket a csapatodban, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@x-sight-hu email címen, és egyeztessünk a részletekről! Légy része a retail jövőjének alakításában az AI Navigátor program segítségével!

Ügyfélélmény, a sales eredmények katalizátora

Ügyfélélmény, a sales eredmények katalizátora

A sales világában gyakran esik szó a számokról, a konverziókról és a lezárási arányokról. Azonban egy alapvető elem gyakran kerül háttérbe, ami nélkül mindezek a mutatók lényegesen gyengébbek lehetnének: ez az ügyfélélmény. Az ügyfélélmény nem csupán egy mellékes faktor a sales folyamatban; ez az, ami képes megkülönböztetni a márkákat a versenytársaiktól, és ami létrehozhatja a hőn áhított repeated sales-t, vagyis az ismételt vásárlást. 🎖️ Ismételt vásárlás, a legerősebb referenciaAz ismételt vásárlás nem véletlenül jön létre. Ez a fajta lojalitás az ügyfél elégedettségének magas szintjét tükrözi, ami azt jelenti, hogy az ügyfél úgy érzi, az adott termék vagy szolgáltatás értéket nyújtott számára. De mi áll az ismételt vásárlás mögött? Elsősorban az, hogy az ügyfél élménye olyan pozitív volt, hogy újra meg kívánja tapasztalni. 👻 Az értékesítés nem mumus!Sokan tartanak a sales-től, tekintve azt egy kötelező, kellemetlen, akár „nyomulós” folyamatnak. Azonban, ha az értékesítést ügyfélélmény szempontjából közelítjük meg, egészen más képet kapunk. A sales lehetőség arra, hogy valódi értéket nyújtsunk az ügyfeleknek azzal, hogy meghalljuk, megértsük és megoldást találjunk igényeikre.🏔️ A hegy megy Mohamedhez?Amikor az ügyfelek élménye személyre szabott és pozitív, gyakran maguktól hajlandóak ismét vásárolni, anélkül, hogy közvetlen értékesítői beavatkozásra lenne szükség. Ez az igazi "ha jól csináljuk, saját maga rendel" helyzet.🔑 Kulcsmomentumok az ügyfélélménybenAz ügyfélélmény során számos olyan kritikus pont van, amely meghatározza az ügyfél véleményét és döntéseit. Ezeket a kulcsmomentumokat felismerve és megfelelően kezelve a sales folyamat minden lépését az ügyfél igényeire szabhatjuk, maximalizálva ezzel az értékesítési esélyeket.🧮 Tervezhető-e a sales, ha következmény?Ha a sales alapcélja egy értékteremtő, személyre szabott, profi konzultáció, amely esélyes, hogy értékesítésbe torkollik (ergo nem cél, hanem következmény), felmerül a kérdés – mennyire tervezhető? Akármennyire is személyre szabott, egyedi és megismételhetetlen, a jó hír, hogy a sales egyáltalán nem egy spontán esemény sorozat, hanem egy jól megtervezhető folyamat, amely az ügyfélélményre épít. Az előre láthatóság és a tervezhetőség kulcsa az ügyfélismeret és az ügyfélélmény folyamatos elemzése és finomítása.A sales tervek folyamatos felülvizsgálata, feszítése ún. "stretch-elése" nem csupán a célok elérésében, hanem az ügyfélélmény folyamatos javításában is fontos. Az ügyfélélmény kiemelése ma már trendi, ám fontos a megfelelő egyensúly megtalálása, hogy az ne váljon üres frázissá.Tippek az egyensúly megteremtésére:🪢 Fésüld össze az ügyfélélmény elemeit és a sales folyamatot: A sales folyamatának összes pontjához van információ arról, mit és hogyan érdemes csinálni. Kapcsold össze a lépéseket az emberi tényezőkkel, és tudatosítsd ezeket az alkalmazás során!📊 Közvélemény-kutatás: A legértékesebb információ a know-how bővítéséhez és fejlesztéséhez, ha pontosan tudod, mi hozza vissza az ügyfeleket.🌟 A nem nyilvánvaló sales tapasztalatok integrálása: Az élet minden területén vannak értékesítési tapasztalataink. Használd fel ezeket tudatosan a sales folyamatban is!Az ügyfélélmény és a sales sikeres összekapcsolása nemcsak lehetséges, hanem nélkülözhetetlen is a hosszú távú sikerhez. Az emberi döntéshozatal érzelmeken alapul, és ez az értékesítésben semmiképpen sem hagyható figyelmen kívül. Az első benyomás és a személyes kapcsolatok ápolása kulcsfontosságú az ügyfélélmény szempontjából, ami visszavezet minket az alapvető igazsághoz: az ügyfélélmény nem mellékes, hanem központi eleme a sales sikerének.Amennyiben sales vezető vagy és Te is szeretnéd értékesítési csapatodat az élvonalba juttatni & TOP ügyfélélményt nyújtani, várunk a közösségbe, ahova tudsz jelentkezni.

Ostor, kockacukor vagy valami más? Az értékesítési ösztönzőrendszer hiányzó tényezői

Ostor, kockacukor vagy valami más? Az értékesítési ösztönzőrendszer hiányzó tényezői

Hasznos útravalóként hoztuk el a Sales Excellence Team tagok beszélgetéseiből a gondolatot, miszerint ami nem kerül be az értékesítési KPI célok közé, az olyan, mintha nem is létezne. Számtalan esetben találkoztunk azzal a jelenséggel, hogy valami nem működik jól a vezetés szemszögéből, az értékesítők meg más mozit néznek. A jelenség mélyére ásva többször kiderítettük, hogy a cél az értékesítők felé egyszerűen nincs fókuszba helyezve, beépítve az ösztönzőrendszerbe.A teljesítményt menedzselni kell, ez kérdésen felül áll, a fejtörés inkább ezután következik. Hogyan, milyen eszközökkel lehet leghatékonyabban motiválni a kollégákat a célok elérése érdekében? Ostorral, kockacukorral, vagy valami egészen mással? Vizsgáljuk meg közelebbről a különböző megközelítéseket:🪢 Az ostor: következménymenedzsmentA következménymenedzsmentről általában negatív asszociációnk vannak, pedig nemcsak büntető jellegű lehet, hanem pozitív megerősítést is alkalmazhat! Hibázni egyáltalán nem ciki - biztosítsd a beosztottadat, hogy a tanulópénz kincset ér a fejlődés szempontjából!🍭 A kockacukor: valóban olyan mézédes az áhított kockacukor?Az anyagi ösztönzők, mint a bónuszok és jutalmak, továbbra is fontos szerepet játszanak az értékesítők motiválásában. A kollégákat is megkérdezve alakítsd ki úgy a rendszert, hogy az anyagi ösztönzők könnyen érthetők, igazságosak legyenek, és alkalmazkodjanak az értékesítők teljesítményéhez és az aktuális piaci környezethez. Az anyagi ösztönzőknek rövid és hosszútávon is működőképesnek kell lennie – más és más a szerepe az egyes juttatási elemeknek: lojalitás, munkatárs megtartása, ugyanakkor a minőségi szempontokat is figyelembe kell venni!Azonban a nem anyagi juttatások, mint az elismerés és a megbecsülés, ugyanolyan fontosak. Az anyagi és nem anyagi ösztönzők egyensúlya elengedhetetlen ahhoz, hogy elkerüljük a túlzott stresszt és a kiégést, valamint csökkentsük a fluktuációt és növeljük az eredményességet. Csak így lehet édes a kockacukor és itt jön képbe a harmadik tényező:🐦‍🔥 Valami más: bizalom, elismerés és érzelmi támogatásA modern vezetés egyik alappillére az emberi kapcsolatok kiemelkedő menedzsmentje. A közös élmények és a bizalom alapú kapcsolatok kulcsfontosságúak egy hatékony értékesítési csapat kialakításában. Az értékesítők azonosulása a céggel és a termékkel növeli a lojalitást és erősíti a csapatösszetartást. Egy jól szervezett csapatépítő rendezvény például sokkal hatékonyabb lehet, mint egy egyszeri célprémium. Az érzelmekre építve, közös élmények szervezésével magasabb szintű elkötelezettséget érhetsz el.A munkahelyi elégedettséget és elégedetlenséget okozó tényezők függetlenek egymástól. A higiénés tényezők önmagukban nem elegendőek a sikeres motiváláshoz, azonban hiányuk elégedetlenséget okoznak. A higiénés tényezők mellett a motivátorok megléte kulcsfontosságú ahhoz, hogy a közömbös, neutrális állapotból elkötelezetté és lelkessé váljanak a kollégák. Használd Herzberg kéttényezős modelljét:Az értékesítési teljesítmény menedzsmentjének hatékonysága nagymértékben függ attól, hogy milyen motivációs eszközöket alkalmazunk. Az azonosulás és érzelmi kapcsolatok kiépítése, az anyagi és nem anyagi ösztönzők egyensúlyának megtalálása, valamint a pozitív következménymenedzsment mind hozzájárulhatnak a csapat hatékonyságának és elkötelezettségének növeléséhez. A bizalom mindennek az alapjául szolgál, és a hosszú távon fenntartható motiváció érdekében fontos a megfelelő egyensúly megtalálása.Ha szeretnéd tuningolni az ösztönző rendszered, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@x-sight-hu email címen, és egyeztessünk a részletekről!

EQ X-Press: Formabontó érzelmi intelligencia fejlesztés a vezetésben

EQ X-Press: Formabontó érzelmi intelligencia fejlesztés a vezetésben

Ernest Shackleton, az Antarktisz híres felfedezője, nem csupán azért vált legendássá, mert eljutott a Déli-sark közelébe, hanem mert képes volt felfedezőcsapata morálját az extrém körülmények között is magasan tartani. Amikor a Endurance hajója elakadt a jégben, Shackleton vezetési képességeinek köszönhetően sikerült megmentenie embereit. Mi volt a titka? Érzelmi intelligenciája tette lehetővé, hogy felismerje és kezelje emberei érzelmi állapotát, és az emberekben rejlő legjobbat hozza ki. A modern üzleti életben ez a készség ugyanolyan fontos, mint a múltban Shackletonnak.🤝Milyen tulajdonságokkal rendelkezik egy modern gondolkodású, jó vezető?Extrém magas az érzelmi intelligenciával rendelkezik, empatikus, valamint a kollégái megértésére és fejlesztésére törekszik. Együttműködő és kiváló az önismerete. Felismeri, és jól kezeli a konfliktushelyzeteket, és emellett képes motiválni a körülötte lévőket. Folyamatosan  visszajelzéseket ad a csapatának, és van benne kezdeményezőkészség. Ahogy Shackleton az extrém helyzetekben megérezte emberei szükségleteit, úgy egy modern vezető is képes kell legyen az érzelmi dinamika kezelésére – ez a sikeres vezetés kulcsa, különösen a változó és bizonytalan környezetben​​.💎Miben formabontó az EQ X-Press program?Ez egy sorsfordító élmény, nem pusztán elméleti tréninget kínál. A program során a személyes kapcsolatteremtés olyan formájával találkozhatnak a résztvevők, amelyben valószínű nem volt még részük ezelőtt: nehéz sorsú fiatalok mentorává válnak. Tehát a program keretében modellezett tréningszituációk helyett a nehéz sorsú fiatalok valódi (pályaválasztási) dilemmáit, kommunikációs nehézségeit fejlesztik a vezetők a mentorálás és a coaching eszközeivel.🏆Mit ad a program?Az EQ X-Press egy kihívás, amely nemcsak vezetőként fejleszt, hanem nagy hatással van a mindennapokra is. A vezetőknek az együttműködés sikeressége érdekében olyan érzelmi intelligenciához kapcsolódó kompetenciákat kell előtérbe helyezniük, mint az empátia, a motiválás, a mások érzelmeinek felismerése és megfelelő kezelése, valamint az egyénre szabott kommunikáció. Ezek nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy elnyerjék a fiatalok bizalmát és megnyissák őket az együttműködésre.Ez az élmény az életed végéig veled marad. Ha készen állsz arra, hogy vállald a nehéz helyzetekkel járó fejlődést és érzelmi intelligenciádat új szintre emeld, akkor az EQ X-Press a te programod! Ne várj tovább, tudd meg, hogyan válhatsz a jövő sikeres vezetőjévé!

Tervezd meg az évet a Sales Excellence Team-mel!

Tervezd meg az évet a Sales Excellence Team-mel!

Az októberi Sales Excellence Team webinárium különleges pillanatokat tartogatott minden résztvevő számára.Mezei István, a Vodafone Hungary Zrt. kereskedelmi igazgatója kiemelte, hogy az elutasítás soha nem a történet vége; inkább egy új lehetőség kezdete. A sikeres értékesítés titka nem az extrovertált személyiségben rejlik, hanem inkább a valódi figyelemben. Egy értékesítőnek hallgatnia kell, hogy megértse az ügyfél igényeit, és ennek alapján építhessen ki hosszú távú kapcsolatokat.Második előadónk, Csáky Soma, fiatal kora ellenére lenyűgözte a közönséget inspiráló szemléletével, pozitív hozzáállásával és kitartásával, amelyre az élet minden területén szükségünk van, nem csupán az értékesítésben. Két gondolatot bont ki számunkra, amiben megmutatja azt az erőt és hitvallást, amivel újraépítette életét: „Felállok, amíg meg nem halok” hozzáállás, valamint az őt felvértező képességek, amikkel a legnagyobb akadályok is legyőzhetők. "Történtetem a dolgokat, nem velem történnek a dolgok!"📅Sales Excellence Team Roadmap – Kiemelt Programok és DátumokA Sales Excellence Team tagjai számára a következő év különleges programokat tartogat. Az éves SET Roadmap alapján érdemes már most felkészülni az alábbi eseményekre, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki közösségünk erejéből és inspirációiból:🔵2024. október 14. – SET első webinárium 🌟: A lezajlott webinárium megtekintéséhez regisztrálj a SET-be!🔵2025. február 12. – SET All Hands Webinar: Az év első negyedében közös tudásmegosztásra nyílik lehetőség, ahol minden SET tag részt vehet, és megoszthatja tapasztalatait.🔵2025. április 16. – SET Section Workshop: A tavaszi tematikus workshop célja, hogy gyakorlati tudást adjon a résztvevőknek, miközben építjük a Sales Excellence közösséget.🔵2025. június 12. – Sales Fest: A nyár egyik legfontosabb eseménye, ahol minden elkezdődött! Lehetőséget biztosít a személyes találkozásokra, networkingre és további szakmai fejlődésre.Ezekkel a dátumokkal és programokkal tervezzetek, hiszen mindegyik esemény különleges élményeket és értéket fog nyújtani a Sales Excellence Team tagjainak!Amennyiben szeretnél részese lenni ennek az inspiráló közösségnek, amely támogat a szakmai fejlődésben, és lehetőséget biztosít az iparági trendek megismerésére, ne habozz! Regisztrálj a Sales Excellence Team tagjai közé, és légy részese ennek az izgalmas utazásnak!

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Bevásárlókosár
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0