x-sight_salesfest

SALES EXCELLENCE TEAM

Értéket
teremtünk.
Közösen.

MISSZIÓNK

Az X-SIGHT 15 éve fejleszt értékesítőket 15 iparágban, 120 stratégiai partnerrel 33 országban. ​

Eldöntöttük, hogy építünk egy 5-700 fős vezetői közösséget, mely képes az élvonalba emelni az értékesítési kultúrát Magyarországon a technológiai lehetőségek és a tudástranszfer tartalékainak maximalizálásával, ezzel különleges élményt adva az ügyfélnek, és sikerélményt az értékesítőknek.

Aki keresi a válaszokat a legújabb sales trendek kérdéseire,​

…kíváncsi a szakma különböző szegmenseinek megoldásaira.​

…fontos számára a szakmai kiválóság. ​

MIT NYÚJTUNK A SALES
EXCELLENCE TEAM TAGJAINAK?​

EDUKÁCIÓ

Sokszínű és minőségi tartalmak cikkek, webinárok képében​ exkluzív rendezvények, előadások és workshopok

KARRIER
IDENTITÁS

A hazai sales kultúráját formálni akaró, aktív és folyamatosan fejlődő közösséghez való kapcsolódás​

INSPIRÁLÓ
SOKSZÍNŰSÉG

Jó gyakorlatok, tapasztalatok cseréje, amelyek cégmérettől, iparágtól és csatornától függetlenül alkalmazhatók​

Közelgő eseményeink

All Hands Webinár – 2025. október 15.

All Hands Webinár – 2026. február 11.

Section Workshop (személyes) – 2026. április 16.

Sales Think Tank

Két dudás egy csárdában: ember vs. technológia a retail világában

Két dudás egy csárdában: ember vs. technológia a retail világában

Izgalmas beszélgetéseket folytattunk a Sales Festen a retail értékesítés jövőjéről és annak kihívásairól. A „Retail re-launch - hogyan alakítsuk a retail jövőjét?” kerekasztal beszélgetés során témaszakértő felsővezetőink, Lukács-Herczeg Rita, Zöld Gábor és Hunyady László osztották meg gondolataikat arról, hogy miként lehet a technológiát az ügyfélidő felszabadítására és az eladások maximalizálására használni. A beszélgetés egyik központi kérdése az volt, melyik dudás fér meg a csárdában: ember vagy technológia lesz a nyerő a retail világában?A kérdés relevanciáját igazolva ajánljuk a kedves Olvasó figyelmébe az alábbi videót, amiben az AI értékesít telefonon keresztül:A mesterséges intelligencia és az adatvezérelt döntéshozatal szerepe kiemelt fontosságúvá vált a retail stratégiákban. Míg a technológia a vizuális megjelenítés és az egységesített kiszolgálás területén jelentős, a hosszú távú értékteremtést továbbra is az emberi kapcsolat alapozza meg. Így lesz különösen fontos a konzultatív értékesítés, amely éppen ezzel a személyes kapcsolódással, törődéssel emeli ki az algoritmusok precíz szolgáltatásaiból a hús-vér embert, és teszi maradandóvá az ügyfélélményt.🔑 Ergo a sikeres értékesítés kulcsa az ember és technológia együttműködésében van.…például a valós idejű ügyféltevékenységek alapján adott információk segíthetnek az értékesítőknek drasztikusan növelni a sikerrátát. 🔘 Admin OFF, értékesítési idő ONA technológia az adminisztratív feladatok átvételével szabadít fel értékes időt, melyet az ügyfelekre lehet fordítani, így az értékesítők a vásárlói igények megismerésére és kiszolgálására fókuszálhatnak.Konkrét tippek a technológia alkalmazására:🍀 Használd ki az aktuális ügyféltevékenységek alapján adott információk hozzáférhetőségét!Mindenki régóta próbálja segíteni az értékesítőket pl. ügyfél-használati szokásokkal. Ezt általában valamilyen statikus adatbázisból hetekkel, esetleg hónapokkal régebbi adatok felhasználásával teszik, melyek alapján ajánlatokat generálnak. Ezzel szemben ma már azt is tudjuk, hogy 5 perccel ezelőtt valaki mit nézett meg a weben. Ha az aktuális ügyféltevékenységek alapján tudunk információkat, tippeket adni az értékesítőknek, az drasztikusan növeli a sikerességet. ⏳ Optimalizáld és automatizáld, amit csak tudsz!Bizonyos belső folyamatok (pl árazás, rendelés, készletgazdálkodás) központosításával, az adminisztráció átgondolásával, egyszerűsítésével jelentős időt lehet nyerni – az Euronics bolti adminisztrációs terheit például 25%-kal tudta csökkenteni az automatizáció révén.A tömegesen előforduló ügyek, tranzakciók automatizálása pedig 30-35%-os időfelszabadítást jelent, ami napi 2 órát jelent!💰🐎⚔️ Pénz, paripa és fegyver tárháza áll rendelkezésre a hatékonyság növelésére az AI-jal. Már csak egy kérdéses terület maradt – a bevezetésük. A gördülékeny, biztonságos és a munkavállalók által is elfogadott implementációhoz kell egy motivációs és inspirációs löket a vezetők és kulcsemberek részéről, melyre az AI Navigátor programunkban hoztunk ötleteket. Az AI Navigátor keretében:➡️ 22%-kal növeljük a csapathatékonyságot,➡️ Game changer mesterséges intelligencia megoldásokat mutatunk meg,➡️ Átvesszük az integráció etikus és biztonságos elemeit,…mindezt első kézből, saját élményekkel, tapasztalati úton elsajátítva.Amennyiben Te is kimaxolnád az AI adta lehetőségeket a csapatodban, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@x-sight-hu email címen, és egyeztessünk a részletekről! Légy része a retail jövőjének alakításában az AI Navigátor program segítségével!

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Bevásárlókosár0
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0