x-sight_salesfest

SALES EXCELLENCE TEAM

Értéket
teremtünk.
Közösen.

MISSZIÓNK

Az X-SIGHT 15 éve fejleszt értékesítőket 15 iparágban, 120 stratégiai partnerrel 33 országban. ​

Eldöntöttük, hogy építünk egy 5-700 fős vezetői közösséget, mely képes az élvonalba emelni az értékesítési kultúrát Magyarországon a technológiai lehetőségek és a tudástranszfer tartalékainak maximalizálásával, ezzel különleges élményt adva az ügyfélnek, és sikerélményt az értékesítőknek.

Aki keresi a válaszokat a legújabb sales trendek kérdéseire,​

…kíváncsi a szakma különböző szegmenseinek megoldásaira.​

…fontos számára a szakmai kiválóság. ​

MIT NYÚJTUNK A SALES
EXCELLENCE TEAM TAGJAINAK?​

EDUKÁCIÓ

Sokszínű és minőségi tartalmak cikkek, webinárok képében​ exkluzív rendezvények, előadások és workshopok

KARRIER
IDENTITÁS

A hazai sales kultúráját formálni akaró, aktív és folyamatosan fejlődő közösséghez való kapcsolódás​

INSPIRÁLÓ
SOKSZÍNŰSÉG

Jó gyakorlatok, tapasztalatok cseréje, amelyek cégmérettől, iparágtól és csatornától függetlenül alkalmazhatók​

Közelgő eseményeink

Sales Fest – 2025, Millenáris

Sales Think Tank

Ügyfélélmény, a sales eredmények katalizátora

Ügyfélélmény, a sales eredmények katalizátora

A sales világában gyakran esik szó a számokról, a konverziókról és a lezárási arányokról. Azonban egy alapvető elem gyakran kerül háttérbe, ami nélkül mindezek a mutatók lényegesen gyengébbek lehetnének: ez az ügyfélélmény. Az ügyfélélmény nem csupán egy mellékes faktor a sales folyamatban; ez az, ami képes megkülönböztetni a márkákat a versenytársaiktól, és ami létrehozhatja a hőn áhított repeated sales-t, vagyis az ismételt vásárlást. 🎖️ Ismételt vásárlás, a legerősebb referenciaAz ismételt vásárlás nem véletlenül jön létre. Ez a fajta lojalitás az ügyfél elégedettségének magas szintjét tükrözi, ami azt jelenti, hogy az ügyfél úgy érzi, az adott termék vagy szolgáltatás értéket nyújtott számára. De mi áll az ismételt vásárlás mögött? Elsősorban az, hogy az ügyfél élménye olyan pozitív volt, hogy újra meg kívánja tapasztalni. 👻 Az értékesítés nem mumus!Sokan tartanak a sales-től, tekintve azt egy kötelező, kellemetlen, akár „nyomulós” folyamatnak. Azonban, ha az értékesítést ügyfélélmény szempontjából közelítjük meg, egészen más képet kapunk. A sales lehetőség arra, hogy valódi értéket nyújtsunk az ügyfeleknek azzal, hogy meghalljuk, megértsük és megoldást találjunk igényeikre.🏔️ A hegy megy Mohamedhez?Amikor az ügyfelek élménye személyre szabott és pozitív, gyakran maguktól hajlandóak ismét vásárolni, anélkül, hogy közvetlen értékesítői beavatkozásra lenne szükség. Ez az igazi "ha jól csináljuk, saját maga rendel" helyzet.🔑 Kulcsmomentumok az ügyfélélménybenAz ügyfélélmény során számos olyan kritikus pont van, amely meghatározza az ügyfél véleményét és döntéseit. Ezeket a kulcsmomentumokat felismerve és megfelelően kezelve a sales folyamat minden lépését az ügyfél igényeire szabhatjuk, maximalizálva ezzel az értékesítési esélyeket.🧮 Tervezhető-e a sales, ha következmény?Ha a sales alapcélja egy értékteremtő, személyre szabott, profi konzultáció, amely esélyes, hogy értékesítésbe torkollik (ergo nem cél, hanem következmény), felmerül a kérdés – mennyire tervezhető? Akármennyire is személyre szabott, egyedi és megismételhetetlen, a jó hír, hogy a sales egyáltalán nem egy spontán esemény sorozat, hanem egy jól megtervezhető folyamat, amely az ügyfélélményre épít. Az előre láthatóság és a tervezhetőség kulcsa az ügyfélismeret és az ügyfélélmény folyamatos elemzése és finomítása.A sales tervek folyamatos felülvizsgálata, feszítése ún. "stretch-elése" nem csupán a célok elérésében, hanem az ügyfélélmény folyamatos javításában is fontos. Az ügyfélélmény kiemelése ma már trendi, ám fontos a megfelelő egyensúly megtalálása, hogy az ne váljon üres frázissá.Tippek az egyensúly megteremtésére:🪢 Fésüld össze az ügyfélélmény elemeit és a sales folyamatot: A sales folyamatának összes pontjához van információ arról, mit és hogyan érdemes csinálni. Kapcsold össze a lépéseket az emberi tényezőkkel, és tudatosítsd ezeket az alkalmazás során!📊 Közvélemény-kutatás: A legértékesebb információ a know-how bővítéséhez és fejlesztéséhez, ha pontosan tudod, mi hozza vissza az ügyfeleket.🌟 A nem nyilvánvaló sales tapasztalatok integrálása: Az élet minden területén vannak értékesítési tapasztalataink. Használd fel ezeket tudatosan a sales folyamatban is!Az ügyfélélmény és a sales sikeres összekapcsolása nemcsak lehetséges, hanem nélkülözhetetlen is a hosszú távú sikerhez. Az emberi döntéshozatal érzelmeken alapul, és ez az értékesítésben semmiképpen sem hagyható figyelmen kívül. Az első benyomás és a személyes kapcsolatok ápolása kulcsfontosságú az ügyfélélmény szempontjából, ami visszavezet minket az alapvető igazsághoz: az ügyfélélmény nem mellékes, hanem központi eleme a sales sikerének.Amennyiben sales vezető vagy és Te is szeretnéd értékesítési csapatodat az élvonalba juttatni & TOP ügyfélélményt nyújtani, várunk a közösségbe, ahova tudsz jelentkezni.

Ostor, kockacukor vagy valami más? Az értékesítési ösztönzőrendszer hiányzó tényezői

Ostor, kockacukor vagy valami más? Az értékesítési ösztönzőrendszer hiányzó tényezői

Hasznos útravalóként hoztuk el a Sales Excellence Team tagok beszélgetéseiből a gondolatot, miszerint ami nem kerül be az értékesítési KPI célok közé, az olyan, mintha nem is létezne. Számtalan esetben találkoztunk azzal a jelenséggel, hogy valami nem működik jól a vezetés szemszögéből, az értékesítők meg más mozit néznek. A jelenség mélyére ásva többször kiderítettük, hogy a cél az értékesítők felé egyszerűen nincs fókuszba helyezve, beépítve az ösztönzőrendszerbe.A teljesítményt menedzselni kell, ez kérdésen felül áll, a fejtörés inkább ezután következik. Hogyan, milyen eszközökkel lehet leghatékonyabban motiválni a kollégákat a célok elérése érdekében? Ostorral, kockacukorral, vagy valami egészen mással? Vizsgáljuk meg közelebbről a különböző megközelítéseket:🪢 Az ostor: következménymenedzsmentA következménymenedzsmentről általában negatív asszociációnk vannak, pedig nemcsak büntető jellegű lehet, hanem pozitív megerősítést is alkalmazhat! Hibázni egyáltalán nem ciki - biztosítsd a beosztottadat, hogy a tanulópénz kincset ér a fejlődés szempontjából!🍭 A kockacukor: valóban olyan mézédes az áhított kockacukor?Az anyagi ösztönzők, mint a bónuszok és jutalmak, továbbra is fontos szerepet játszanak az értékesítők motiválásában. A kollégákat is megkérdezve alakítsd ki úgy a rendszert, hogy az anyagi ösztönzők könnyen érthetők, igazságosak legyenek, és alkalmazkodjanak az értékesítők teljesítményéhez és az aktuális piaci környezethez. Az anyagi ösztönzőknek rövid és hosszútávon is működőképesnek kell lennie – más és más a szerepe az egyes juttatási elemeknek: lojalitás, munkatárs megtartása, ugyanakkor a minőségi szempontokat is figyelembe kell venni!Azonban a nem anyagi juttatások, mint az elismerés és a megbecsülés, ugyanolyan fontosak. Az anyagi és nem anyagi ösztönzők egyensúlya elengedhetetlen ahhoz, hogy elkerüljük a túlzott stresszt és a kiégést, valamint csökkentsük a fluktuációt és növeljük az eredményességet. Csak így lehet édes a kockacukor és itt jön képbe a harmadik tényező:🐦‍🔥 Valami más: bizalom, elismerés és érzelmi támogatásA modern vezetés egyik alappillére az emberi kapcsolatok kiemelkedő menedzsmentje. A közös élmények és a bizalom alapú kapcsolatok kulcsfontosságúak egy hatékony értékesítési csapat kialakításában. Az értékesítők azonosulása a céggel és a termékkel növeli a lojalitást és erősíti a csapatösszetartást. Egy jól szervezett csapatépítő rendezvény például sokkal hatékonyabb lehet, mint egy egyszeri célprémium. Az érzelmekre építve, közös élmények szervezésével magasabb szintű elkötelezettséget érhetsz el.A munkahelyi elégedettséget és elégedetlenséget okozó tényezők függetlenek egymástól. A higiénés tényezők önmagukban nem elegendőek a sikeres motiváláshoz, azonban hiányuk elégedetlenséget okoznak. A higiénés tényezők mellett a motivátorok megléte kulcsfontosságú ahhoz, hogy a közömbös, neutrális állapotból elkötelezetté és lelkessé váljanak a kollégák. Használd Herzberg kéttényezős modelljét:Az értékesítési teljesítmény menedzsmentjének hatékonysága nagymértékben függ attól, hogy milyen motivációs eszközöket alkalmazunk. Az azonosulás és érzelmi kapcsolatok kiépítése, az anyagi és nem anyagi ösztönzők egyensúlyának megtalálása, valamint a pozitív következménymenedzsment mind hozzájárulhatnak a csapat hatékonyságának és elkötelezettségének növeléséhez. A bizalom mindennek az alapjául szolgál, és a hosszú távon fenntartható motiváció érdekében fontos a megfelelő egyensúly megtalálása.Ha szeretnéd tuningolni az ösztönző rendszered, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@x-sight-hu email címen, és egyeztessünk a részletekről!

Fejleszd sales csapatod és teremts pénzt – Ilyen volt a Business Fest

Fejleszd sales csapatod és teremts pénzt – Ilyen volt a Business Fest

Inspiráló és tartalomdús eseménnyel indítottuk el a nyarat: mi is részt vettünk a Business Fest üzleti fesztiválon, és nagyon élveztük!Hamar megtelt a Millenáris az 5005 résztvevővel – remek élmény volt beszélgetni, találkozni, kapcsolatokat építeni ennyi érdeklődő, „szakmázni” jött emberrel. 😊 A kapcsolatépítés mellett nem szenvedtünk hiányt semmiben, hiszen 15 színpadon, 412 előadóval több száz előadás közül válogathattunk. A napot a komoly és gondolatindító szakmai beszélgetések jellemezték, amihez szinte majálist idéző könnyed hangulat párosult.Az előadások témáit tekintve tombolt az MI – ezen belül is a ChatGPT –, valamint a munkahelyi jóllét. A felkészülésnél arra törekedtünk, hogy olyan topikot hozzunk, ami kicsit kitűnhet a fősodorból, ezért Pénzégetés, vagy pénzteremtés? előadásunkban jártuk körbe – sales szemüveget felvéve –, vajon…„Pénzt éget, vagy pénzt termel az a vezető, aki invesztál a csapatába.” Tudtad, hogy a hazai vállalatok az árbevétel 23,2%-át fordítják eszközök és rendszerek fejlesztésére, míg az emberekére mindössze 0,05%-ot? Ehhez képest„a piaci trendeket diktáló szervezetek hétszer többet költenek az emberek fejlesztésére, mint az átlag.”Ez azt jelenti, hogy évente kb. egy havi bruttó fizetést fordítanak egy-egy ember fejlesztésére.Előadásunkban konkrét példákon keresztül néztük meg, hogy mit mutatnak a számok, s hogyan lehet felkészíteni cégedet a holnap kihívásaira. Az a tapasztalatunk, hogy az emberi erőforrásokba való befektetés megtérül, csak néhány feltételre oda kell figyelni: 1. A kultúra megeszi reggelire a stratégiát.Fontos, hogy a vállalati kultúra része legyen a folyamatos fejlődés, és ne egy vállalati stratégia vagy kötelezettség legyen. 2. Konzisztencia és KPI-ok Nem elég egy nagyot, hanem adagolva; nem egyszeri, hanem folyamat szinten kell a tréninget beilleszteni a működésbe, és azt rendkívül fontos visszamérni.3. Ha nyeregben akarsz maradni, légy naprakész. A tréning anyagát is folyamatosan frissíteni kell, hiszen rendkívül gyorsan változik a piaci környezet, és nemcsak a vásárlói, hanem a munkavállalói szokások is. Hamarosan pedig bemutatjuk részletesebben frissen elkészült kalkulátorunkat, amivel ezeknek a fejlesztéseknek financiális megtérülését számolhatod ki.Szeretnél többet tudni arról, hogyan fejlesztheted munkaerődet? Lépjünk kapcsolatba az email címen, vagy a 06-1-464-5223 telefonszámon!3. Jelentkezz bebvagy regizzz lécciiiii. A tréning anyagát is folyamatosan frissíteni kell, hiszen rendkívül gyorsan változik a piaci környezet, és nemcsak a vásárlói, hanem a munkavállalói.3. Admin & sub . A tréning anyagát is folyamatosan frissíteni kell, hiszen rendkívül gyorsan változik a piaci környezet, és nemcsak a vásárlói, hanem a munkavállalói szokások is. Hamarosan pedig bemutatjuk részletesebben frissen elkészült kalkulátorunkat, amivel ezeknek a fejlesztéseknek financiális megtérülését számolhatod ki.Szeretnél többet tudni arról, hogyan fejlesztheted munkaerődet? Lépjünk kapcsolatba az email címen, vagy a 06-1-464-5223 telefonszámon!

Tami pénzt tépett, a sales-esek pedig elmentek gyorsan csapatot fejleszteni

Tami pénzt tépett, a sales-esek pedig elmentek gyorsan csapatot fejleszteni

Létezik egy elég biztos recept a szervezetek eredményességének és hatékonyságának biztosítására. A hazai vállalatok mégis éves árbevételük töredékét fordítják csak erre a tényezőre – egész pontosan 0,05%-ot.Miről is van szó? – A szervezetben dolgozó értékesítő csapatokról! Az emberek fejlesztése megfoghatatlannak, nehezen mérhetőnek tűnhet, pont ezért kerülhet a háttérbe – míg eszközökre és rendszerekre évente 23,2% jut.Azonban igenis van látható nyoma annak, ha befektetünk az embereinkbe.Pénzégetés, vagy pénzteremtés? című előadásunkban sales fókusszal néztünk rá arra, mire érdemes figyelni, és mit is jelent az számokban, ha már időt, energiát és pénzt szántunk egy ilyen folyamatra. Az együttműködéseink során elért áttörésekkel mutatjuk meg, mi az eredménye ennek: a táblázatban látható 3 példa szerint… Műszaki kiszolgálás területén, 240 szakértő bevonásával 900%-os, Üzlethálózatban, 1200 értékesítővel 450%-os, Door to door értékesítésben, 2000 ügynökkel pedig 540%-os volt a megtérülés az értékesítési volumenben.Átlagosan véve, az értékesítők képességeinek fejlesztésével a nemzetközi kutatások alapján 5 és 20% közötti sales növekedés érhető el. De még a példákon is túlmegyünk, mert szeretnénk egzakt válaszokat adni az egyéni helyzetekre egyaránt: az elmúlt 15 év több mint 200 projektje alapján felépítettünk a fejlesztések üzleti modellezésére egy algoritmust, mellyel bárki néhány adattal és kattintással kiszámolhatja, hogy mennyi pénzt hoz a konyhára egy célzott fejlesztés. kalkulációt tudsz végezni, és céged adatainak megadásával kapsz képet arról, mennyi lesz a várható megtérülés számodra, ha értékesítői csapatod fejleszted.A megfoghatóság és mérhetőség mellett még akad olyan nehezítő tényező, ami miatt az emberekbe való befektetés marad a mostoha gyerek szerepében. Ez nem más, mint a fejlesztés utóhatása – vagy éppenséggel annak a hiánya. Ha már fejlesztésre adjuk a fejünket, nem mindegy, hogyan tesszük. A nem megfelelő hatást kiváltó folyamatnak lehet közömbös, azaz zérós hatása, vagy átmeneti lelkesedéssel járó impulzusa, amit nem sokkal később visszarendeződés követ. A fejlesztések nem egy-egy tréninggel fogják lehozni a csillagokat az égről.A hosszan tartó, beépülő változáshoz elkötelezetté és érdekeltté tett csapattagok, bevonó, kontextus alapú vezetés, folyamatalapú gondolkodás, motivációs eszközök (pl célokhoz igazított jutalék rendszer), formabontó eszközök és KPI-ok szükségesek.Ahogy azt már unkban is említettük, az eredményességhez még érdemes figyelmet szentelni a szervezeti kultúrára, konzisztenciára, és ami a legfontosabb: a naprakészségre. A Business Fest pozitív tapasztalatai megerősítettek minket abban, hogy kezdeményezzük egy sales vezetői közösség megformálását, ahol aktuális trendek, tendenciák megvitatásával tarthatod frissen a tudásodat és nyerhetsz ihletet a kihívásaid kreatív megoldására. A Sales Festtel szeretnénk biztosítani azt a közösséget, találkozási lehetőséget, ahol fejlődhetsz és jól is érezheted magad egyszerre. 😊Ha szeretnél többet tudni a Sales Festről, ROI kalkulátorról, vagy sales csapatod fejlesztési lehetőségeiről, lépjünk kapcsolatba az email címen, vagy a 06-1-464-5223 telefonszámon!

Nyárvégi sláger: a mérhető és megtérülő sales csapat fejlesztésének összetevői

Nyárvégi sláger: a mérhető és megtérülő sales csapat fejlesztésének összetevői

Nem kérdés, hogy mindenki sikeres, hatékony és fejlődő szervezetet szeretne működtetni, ahogy az sem, hogy ennek számos tényezője van: rendkívül széles skálán mozognak a feltételek és kihívások a környezeti hatásoktól az iparági sajátosságokon keresztül a cég szakmai kvalitásáig.Egy dolog viszont mindenhol egyezik: a folyamatok mögött álló emberek.A legsikeresebb szervezetek az átlagnál hétszer többet költenek csapataik fejlesztésére - ez éves szinten kb. egy havi bruttó bérnek felel meg egy emberre vonatkoztatva. A hazai vállalatok átlagát nézve, éves árbevételük 23,2%-át eszközök és rendszerek, míg munkavállalóik fejlesztésére csupán 0,05%-ot fordítanak.Az emberi erőforrásba történő befektetésnek indokoltságát igazolják stratégiai partnereinkkel történő együttműködéseink során elért áttöréseink: Telekommunikációs szektorban: 800 értékesítő bevonásával 10%-os növekedés 6 hónap alatt, Gépjármű értékesítési területen: 4,9-szeres megtérülés – 9% értékesítési volumen növekedés, 21% ügyfél elégedettségi növekedés, Biztosításban: 2000 értékesítő, 500 menedzser és középvezető bevonásával 5,4-szeres megtérülés – szerződéskötési ráta 0,6-ról 2,7-re növekedettMűszaki kiszolgálás területén: 240 szakértő bevonásával 900%-os megtérülés,Üzlethálózatban: 1200 értékesítővel 450%-os növekedés,Door to door értékesítésben: 2000 ügynökkel pedig 540%-os volt a megtérülés az értékesítési volumenben.Mindezek ellenére nagyobb a hajlandóság az eszközök és rendszerek fejlesztésére, hiszen az emberi befektetésekkel kapcsolatos vélekedések szerint... Nem garantált a beépülés és az igazi hatás Nehezen mérhető, megfoghatóMindkét akadályra lehet hatékony választ adni, ezek elemeit összegyűjtöttük és kibontottuk részletesebben a Business Fest üzleti fesztiválon prezentált Pénzégetés, vagy pénzteremtés? című prezentációnkban.Előadásunkban nemcsak a beépülésre és megtérülésre hoztunk példákat értékesítés fókusszal, hanem bemutatásra került sales ROI kalkulátorunk is, ami az elmúlt 15 év több mint 200 projektjének tapasztalata alapján készült. Egy olyan , mely képes néhány adat és kattintás alapján kalkulációt végezni célzott fejlesztésed megtérüléséről.Ha érdekel, hogy melyek a valódi beépülés és az emberi fejlesztés mérhetőségének, megfoghatóságának összetevői, valamint hogyan működik a ROI kalkulátor, előadásunk felvételét a lenti űrlapon található jelentkezéssel tudod letölteni. Személyesen, telefonon vagy emailen is szívesen adunk információt a ROI kalkulátorról, vagy sales csapatod fejlesztési lehetőségeiről. Lépjünk kapcsolatba az email címen, vagy a 06-1-464-5223 telefonszámon!

Sales Excellence Team repülőrajt: kincset érő alapköveink

Sales Excellence Team repülőrajt: kincset érő alapköveink

Büszkék vagyunk arra a csapatra, akikkel közösen gondolkoztunk arról, miként építsük fel a legütősebb sales közösséget, hogyan változtassuk meg a sales-szel kapcsolatos előítéleteket és milyen témák viszik előre leginkább 2024-ben a sales szakmát. Az elmúlt hónapokban két Advisory Board meetinget tartottunk a Business Fest csapatával és összesen 31 senior értékesítési vezetővel, mely során leraktuk az alapköveit annak a hazai sales kultúrát formálni akaró, aktív és fejlődő közösségnek, mely a Sales Festen startol el Sales Excellence Team néven.Hol rejtőzik a szakmai büszkeség?Első körben arra jutott csapatunk, hogy a sales nincsen külön szakmaként kezelve, és még mindig gyakran belefutni abba, hogy favágással, tukmálással és döntésvezérelt, nyomozói tevékenységgel azonosítják. Mélyebbre ásva háromfelé bontottuk a szakma megítélésének forrásait, és arra jutottunk, mindenhol akad tennivaló. Az ügyféloldali percepció szerint a sales nem más, mint vásárlás, beszerzés, a cégen belüli hozzáállás következtében pedig sokszor tranzakcionális és csupán végrehajtó funkciókra korlátozódik, gondolhatunk itt például a KPI-ok módszeres és végeláthatatlanul ismétlődő kipipálására. A belső pozícionálás és identitástudat természetesen mindenkinél egyedi, ám a fentiek tekintetében hazai környezetben nem meglepő, hogy egyelőre ritkán hallhatunk a „na és mivel foglalkozol?” kérdésre büszke „sales-es vagyok” válaszokat.A percepcióváltás kulcsaiAhhoz, hogy a sales megítélése változzon és a szakma új szintre emelkedjen Magyarországon, egy erős közösségre van szükség, amely a sales kultúráját formálni akaró, aktív és folyamatosan fejlődő szakmabeliekből áll. Az Advisory Board meeting során körvonalazódott, hogy ez a közösség attól válik igazán színvonalassá, ha kristálytiszta a cél, értékrend és az aktualitásokra reflektálva teremt értéket. 1. Edukáció és kapcsolódásA Sales Excellence Team több akcióval is hozzájárul az értékesítés szerepének, megítélésének formálásához. Hazánkban hiánycikk az egységes és intézményesült sales oktatás, ezért a szakma alapvetéseit, elveit, módszertanát és jó gyakorlatait osztjuk meg a közösségen belül – lényegében felállítunk egy sales tudástárat. Olyan minőségi, edukatív jellegű szakmai tartalmak megosztását tervezzük, melyek sokszínűek, jövőállóak, és lefedik az értékesítés széles spektrumát, így mindenki megtalálja benne azt, amely számára aktuálisan a leghasznosabb, legizgalmasabb. A fejtágítás, inspirálás és közösségi élmény, szakmai identitástudat egyensúlyát pedig a networking lehetőségének biztosításával teremtjük meg. 2. Együtt könnyebbTudjuk, ismerjük és mégsem csináljuk. Hogyan működhet együtt hatékonyan és harmonikusan a sales a kapcsolódó területekkel? A Sales Excellence Team-en belül erre is keressük a válaszokat, tapasztalatokat és tanulságokat osztunk meg egymással. A sales – HR szinergia kialakításában például elengedhetetlen, hogy a két terület rálásson a másikra, érzékelje azokat a kihívásokat, amelyekkel a másik küzd. Ezért ösztönözzük, hogy a közösségnek szervezett programokon közösen vegyenek részt a területek. 3. Több szem többet látA Sales Excellence Team erőssége a sokszínűségben és nyitottságban rejlik. Törekszünk a változatos reprezentációra cégméret, iparág, csatorna és reláció (B2B, B2C) vonatkozásában is. 15 éves értékesítésfejlesztésben szerzett tapasztalatunk azt támasztja alá, hogy nagy sikerrel lehet jó gyakorlatokat alkalmazni iparágtól függetlenül.Legyél részese te is 2024 első sales fókuszú üzleti fesztiváljának, a Sales Festnek, amelyen a Sales Excellence Team debütál! Gyere el a Sales Festre, jegyinfók !

Sales Fest: A feje tetejére állítjuk az értékesítés világát!

Sales Fest: A feje tetejére állítjuk az értékesítés világát!

Nem kispályás esemény létrehozására adtuk a fejünket: olyan fesztivált hozunk össze a Business Fest csapatával, amire eddig még nem volt példa hazánkban!A Sales Fest az első sales fókuszú szakmai fesztivál, ahol a szakma top vezetői gyűlnek össze, hogy új szintre emeljék az üzleti siker kulcsát, az értékesítést. Hiszünk abban, hogy a sales / értékesítés nem a termékek vagy szolgáltatások tukmálásáról szól, hanem a vállalatok jövőjének egyik legfontosabb stratégiai eleme. Egy komoly szakma, ami mögött összetett eszközök, stratégiák, folyamatok és mechanizmusok húzódnak. Éppen ezért alakítunk ki egy olyan elit platformot, ahol együtt tudunk gondolkodni, okosodni és inspirálódni.Itt tudod megnézni 3 perces videónkat, ahol a küldetésünkről hallhatsz bővebben!Miért érdemes ott lenned velünk?🏅 Minőségi szakmai tartalomA legaktuálisabb, legizgalmasabb témák csokra széles választékban, 4 színpadon. Egy kis bepillantás ezek leírásába:**SALES RE-DESIGN BY X-SIGHT: Miként tudunk a változó világban állandóan újratervezni, hogyan vizsgáljuk át a teljesítmény rendszereinket, és építsünk ki magunknak lojális, motivált csapatot?**AI EATS SALES BY X-SIGHT: Hogyan formálja a sales világát az AI és a digitalizáció? Mi várható az értékesítés területén? Milyen folyamatok digitalizálhatók és mihez elengedhetetlen a személyes értékesítés?**SALES MASTERS: Az ügyfélkezelés teljes ciklusa kerül górcső alá. Milyen lehetőségek vannak egyes folyamatok racionalizálására? Mely rendszerek hasznosak, és hogyan döntsük el, mi a legelőnyösebb egy adott vállalatnak?**ART OF SALES: Milyen jövőálló kompetenciákra van szükségünk értékesítőként? Mit tanulunk a kudarcokból? Hol a határ az átverés vagy a csibészség között? Miként legyünk meggyőzőek?Az eseményre az X-SIGHT csapata nemcsak főtámogatóként, hanem előadóként is nagy erőkkel készül. Előadás és kerekasztal beszélgetések keretében találkozhatsz velünk – a részletekről hamarosan többet is elárulunk! 🤭🎨 Inspiráló sokszínűségAz ihlet forrása a sokszínűségben rejlik. Ebben nem szűkölködik a Sales Fest, hiszen lehetőséged lesz iparágakon átívelő szakmai kapcsolatokat építeni. Emellett a Business Fest 4 másik szakmai fesztiválnak is otthont ad – HR Fest, IT Fest, Ecommerce Fest és Business Builders – amely remek alkalom a más területekről érkező szakemberekkel való találkozásra is.1 nap | 4 színpad | 800+ résztvevő – SAVE THE DATE:📆 Időpont: 2024. június 13. csütörtök, 09:00 – 18:00📍 Helyszín: MillenárisLégy te is részese az az első sales fókuszú szakmai fesztiválnak, a nek! Jegyinfók:

A profi sales-es TOP3 dimenziója

A profi sales-es TOP3 dimenziója

Az értékesítés, mint fogalom sokféle gondolatot vált ki az emberekből. A mai napig heterogén az értékesítői szakma megítélése, vegyesek az elképzelések a tevékenységről és még mindig gyakran összekapcsolják a porszívóügynökséggel. Bőven van tennivaló a szakma elismertségének és presztízsének kialakításához, de a jó hír az, hogy ennek létjogosultsága igen erősen megalapozott.Magától értetődő, ám mégis hangsúlyozandó, hogy értékesítés nélkül nincsen forgalom és fogyasztás. Lehet bármilyen fantasztikus is a termék / szolgáltatás, sales nélkül nincs ezt kivel megosztani, nem léteznek ügyfélkapcsolatok. Optimális esetben az értékesítés a versenyszférában lévő szervezetek motorja, az új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétellel és ápolással biztosítja a folyamatos körforgást és az igények felmérésével katalizálja a fejlődést.💼  Tűzoltó, katona, vadakat terelő juhász… és értékesítő? Az értékesítés megítélésének vegyessége összefügg azzal, hogy nincsen külön szakmaként kezelve és hazánkban jelenleg hiányzik az erre alapuló intézményesült oktatás annak ellenére, hogy számos jó gyakorlat, tehetséges kolléga és elérhető, hatékonyan beépíthető módszertan áll rendelkezésre. Az egységes szakmai alap, etika, elvárásrendszer hiányában pedig nehezített pályán mozog az a szakmabeli, aki igazán feketeöves értékesítő szándékozik lenni. Éppen ezért érezzük szükségét annak, hogy egy olyan vezetői közösséget építsünk, amely a tudás megosztásával, közös gondolkodással képes az élvonalba emelni az értékesítési kultúrát Magyarországon, ezzel különleges élményt adva az ügyfélnek, és sikerélményt az értékesítőknek.  🏆  Az ideális, szakmailag profi sales-es 3 dimenziója Az egységes szakmai alap létrehozásához megalkottuk az ideális sales-es profilját. Tapasztalataink alapján a sales szakmában 3 dimenzióban szükséges az értékesítőnek otthonosan és kiegyensúlyozottan mozognia ahhoz, hogy professzionalizmust és magabiztosságot sugározzon.   🗂️  1. Értékesítő – termék/ szolgáltatás„Magabiztosan ismerem és tudok azonosulni az általunk kínált termékekkel / szolgáltatásokkal, képben vagyok a konkurenciákkal és gazdasági környezettel.” A hiteles értékesítés első pontja az, hogy hiszel a termékedben / szolgáltatásodban. Ennek hiányában elvész a folyamat minőségi fokmérője, vagyis, hogy mindkét fél számára értéket teremtesz. A hit mellett elengedhetetlen a kellő termék / szolgáltatásismeret. Enélkül megbicsaklik a határozottság és pontatlan lesz az ügyfél tájékoztatása, így kevésbé leszel meggyőző, vagy bele sem mész ilyen helyzetekbe, amely kiaknázatlan potenciálhoz, kereszt- és felülértékesítési helyzetektől veszi el a lehetőséget. Képben lenni a konkurenciával és gazdasági helyzettel pedig olyan bónusz információkat ad számodra, amellyel fel tudsz készülni a nehéz kérdésekre, aktuális és megváltozott igényekre. Az angol úgy fogalmazna, „read the room”, vagyis tudd az emberek megkérdezése nélkül, hogyan érzik magukat az adott témával kapcsolatban.  🤝  2. Értékesítő – ügyfél „Ismert és hiteles név vagyok a szakterületen, és a kapcsolatot új szintre emelem ügyfeleimmel.” Sokan vagyunk sokfélék, ám az emberi döntéshozatal – akármennyire is elemző, racionális az adott egyén – az érzelmeken alapszik. Ez az értékesítésben sincsen másként, az első benyomás, a személyes kapcsolat ápolása nyomja a legtöbbet a latban. Éppen ezért az ügyfélélményt a megfelelő helyen kell kezelni: kiemelt fontosságú területként! Az ügyfélélményben óriási tartalékok vannak, gondoljunk csak a szájhagyomány erejére, amely a legerősebb referencia és marketing funkció, amit csakis top élménnyel tudsz bebiztosítani.  📊  3. Értékesítő – sales teljesítmény „Sikeres vagyok és az életem egyensúlyban van.” Ahhoz, hogy áttörési eredményeket érj el, néhány pontnak stimmelnie kell: pontos célkitűzések, nyitottság a folyamatos fejlődésre és változásra, valamint a mentális, érzelmi és fizikai felkészültség, amely megalapozza mindazt a szakmaiságot és kiegyensúlyozottságot, amelyet munkád során képviselsz. Nap mint nap több fronton kell helyt állni, lépést tartani az új trendekkel. A teljesítményre mind a belső gubancok, mind a külső, környezeti átalakulások hatással vannak. Ezek tudatos kezelésével azonban mérhető, megfogható és látványos eredményeket lehet elérni.  A 3 dimenzió egysége kelti életre azt az ideális sales-est, aki harmóniában van önmagával, és példaértékű kombinációját képviseli a szervezeti és ügyfél érdekek összehangolásához. Legyél részese te is 2024 első sales fókuszú üzleti fesztiváljának, a Sales Festnek, amelyen a Sales Excellence Team debütál! Gyere el a Sales Festre, jegyinfók erre a linkre kattintva! 

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Bevásárlókosár
Nincs termék a kosaradban!
Vásárlás folytatása
0