Belső ügyfélélmény

  • customer first modell
  • elvárások feletti teljesítés
  • kimagasló ügyfélkezelés

Mindannyiunk célja azon kimagasló ügyfélélmény elérése, amely hosszú távon lojálissá teszi ügyfeleinket.

 

Steve Jobs rendkívülien találó szavaival élve:

“Kerülj az ügyfeleidhez közelebb, mint valaha.
Olyan közel, hogy jóval azelőtt mondd meg
mire van szükségük, hogy ők maguk rádöbbennének.”

Ennek kulcsa, ahogy Steve Jobs is megfogalmazta, hogy egy lépéssel előrébb járjunk és mindig az elvárások felett teljesítsünk. Ezen hatás eléréséhez ad útmutatást a Customer First modell lépésről, lépésre.  

Szeretnék kimagasló ügyfélkezelési technikákat elsajátítani







    Bevásárlókosár
    Nincs termék a kosaradban!
    Vásárlás folytatása
    0