Ha az értékesítők nem tudják levetkőzni a régi berögződéseket és a termékközpontú gondolkodást.
A vezetők az operatív teendők mellett nem helyeznek fókuszt az egyéni fejlesztésre. A folyamat végére az értékesítési teljesítmény mennyiségi és minőségi növekedése várható hosszú távon. Emellett vezetői és értékesítői szinten szemléletváltás és új megközelítések a kommunikációban.
Kihívás
- Az értékesítők nem tudják levetkőzni a régi berögződéseket.
- Termékközpontú gondolkodás.
- A vezetők az operatív teendők mellett nem helyeznek fókuszt az egyéni fejlesztésre.
Eredmény
- Az értékesítési teljesítmény mennyiségi és minőségi növekedése hosszú távon.
- Szemléletváltás értékesítői és vezetői szinten.
- Új megközelítés a kommunikációban.
Programelemek
- Az értékesítés 5 szintje
- Értékesítési vezetők 3 szerepe: leader, menedzser, coach
- Konzultatív ügyfélkezelés
- A teljesítmény 9 tényezője
- Egyéni stílus és karizma kialakítása
Különlegességek
- Éles működés közben fejlesztünk, nincs munkaidő kiesés
- Pszichológiai trükkök és improvizációs módszerek átadása
- Nem sémákkal és technikákkal dolgozunk, hanem az egyéni stílus kialakítását támogatjuk