Vásárlói élmény és dinamikus növekedés a Heinemann Duty Free üzleteiben
Az elmúlt években folyamatosan nőtt a budapesti Liszt Ferenc Repülőtér utasforgalma, nemrég a bűvös 10 milliós álomhatárt is átlépte éves szinten. A magyarországi tartózkodás kapcsán meghatározó élményt jelenthet a hazánkba látogató külföldiek számára a reptéren eltöltött idő, beleértve a vásárlás során szerzett tapasztalatokat.
Büszkék vagyunk a Heinemann Duty Free-vel stratégiai partnerségünkre, melynek idei központi témái a kiemelkedő vásárlói élmény biztosítása, valamint a megnövekedett forgalomban és a reptéren zajló fejlesztésekben rejlő üzleti lehetőségek leghatékonyabb kihasználása.
„Megtiszteltetés egy olyan projekten dolgozni, ahol az üzleti sikerek mellett a Heinemann Duty Free elkötelezett csapatával lehetőségünk van több millió utas Magyarországról alkotott képét pozitív irányban befolyásolni, tovább erősíteni a repülőtér és az ország jó hírnevét.” – mondta Gasztonyi Gergely, a projekt vezetője, cégünk társtulajdonosa.
![](https://x-sight.hu/wp-content/uploads/2019/10/fa660b_51cdcff0db3f42ea82bdfc6d24a06442mv2.jpg)
![](https://x-sight.hu/wp-content/uploads/2019/10/fa660b_e822d522879c4df49bfb795b7990e5cfmv2.jpg)
![](https://x-sight.hu/wp-content/uploads/2019/10/fa660b_224e07345ced4c11af7363495bbdd1e4mv2.jpg)